کسب درآمد و فروشگاه اینترنتی تازه های کیش
close
تبلیغات
ثبت لینک و بنر در اینجا
درآمد عالی با فروش فایل
ایجاد اپلیکیشن اندروید
تبلیغات بنری و متنی
loading...
YourAds Here YourAds Here

تور روسیه و سفر

بازدید : 32
سه شنبه 11 مهر 1396 زمان : 15:09


ساخت اولین شهربازی بی نظیر کشور در کیش

ساخت اولین شهربازی بی نظیر کشور در کیش

عملیات ساخت اولین شهربازی بی نظیر کشور از یک ماه آینده در جزیره کیش شروع می شود.

سازمان منطقه آزاد کیش اضافه نمود، ساخت شهربازی از خواسته های جدی کیشوندان و از موضوعات مهم مورد پیگیری سازمان منطقه آزاد کیش در راستای تامین رفاه و ایجاد فضای شاد برای کیشوندان بوده است.

با توجه به محوریت گردشگری در پیشرفت کیش ساخت شهربازی در این جزیره که دارای شرایط متفاوت و سخت آب و هوایی است. احتیاج به گروه های با تجربه و برتر در حوزه ساخت شهربازی بود تا با طراحی های ویژه علاوه بر ایجاد جاذبه گردشگری از وسایلی استفاده شود که علاوه بر تناسب با شرایط آب و هوایی کیش از نظر دوام و استحکام، در فصل های گرم سال هم قابل استفاده باشد.

به همین دلیل با تحقیق های کارشناسان، مشاوران و متخصصان این بخش در سازمان منطقه آزاد کیش مراحل مطالعاتی و طراحی پروژه شهربازی کیش با حضور سرمایه گذار بخش خصوصی در چند ماه قبل انجام شد و روز سه شنبه سوم مرداد ماه در آخرین جلسه با حضور معاونان اقتصادی و عمرانی سازمان منطقه آزاد کیش و سرمایه گذاران و طراحان شهربازی نتیجه گیری نهایی برای شروع عملیات اجرایی انجام شد.

علی جیرفتی در این جلسه با اشاره به دستور مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش بنا بر ساخت شهربازی در جزیره کیش اظهار داشت: با توجه به طراحی های انجام شده این شهربازی به یکی از بی نظیرترین جاذبه های گردشگری و تفریحی کیش تبدیل می شود و در ادامه بیان کردند: در این جهت با سرمایه گذار مناسبی که تجربه طراحی و ساخت بزرگ ترین شهربازی ها را در منطقه خاورمیانه و کشورهای اروپایی دارد صحبت کردیم و نیز قرار دادی بستیم که این گروه طرح عالی را متناسب با شرایط آب و هوایی منطقه آزاد کیش ارائه داده اند. تور مشهد

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد کیش در این جلسه پیشنهادهای را به طراحان ساخت ارائه داد و بیان کرد: به نظر می رسد با اجرای این طرح که یکی از جاذبه های بی نظیر گردشگری در ایران و منطقه آزاد کیش است، سبب رونق گردشگری جزیره کیش خواهد شد و در یک ماه آینده عملیات اجرایی تجهیزات کارگاهی این پروژه شروع و سپس عملیات اجرایی ساخت شهربازی جزیره کیش در زمینی به مساحت شصت هزار مترمربع ما بین پارک شهر و فاز هفتم شهرک صدف شروع می شود. دکتر جیرفتی زمان ساخت و تکمیل این پروژه را پنج سال اعلام کرد و اضافه نمود، این شهربازی در 7 فاز ساخته می شود و در پایان سال دوم فاز 1 این شهربازی به بهره برداری می رسد و تا پایان پنج سال، تمامی این هفت فاز شهربازی به بهره برداری می رسد.

دکتر جیرفتی تاکید کرد: این پروژه علاوه بر مسافران روزانه که همیشه به کیش وارد می شدند سبب می شود تا گردشگران بسیاری برای استفاده از امکانات این شهربازی به کیش سفر کنند که این موضوع سبب افزایش و جذب گردشگر به منطقه آزاد کیش می شود و در همین راستا مدت زمان حضور گردشگران تور کیش به این جزیره بیشتر می شود.

شهربازی جزیره کیش متفاوت از دیگر شهربازی های کشور در 7 منطقه با امکانات و وسایلی نظیر: هتلی با 120 اتاق، دنیای ماجرا جویان و جنگل های استوایی، رودخانه، صخره نوردی، پینت بال، ترامپولین های ترکیبی، محیط فضایی، سینما سه بعدی، لیزر تگ، امکانات آموزشی برای آشنایی گردشگران با کره زمین و فضا، فضاهای مسقف بازی های خانوادگی، امکانات تفریحی مانند سازه های بادی، سالن های پذیرایی، قالیچه پرنده، آموزش ساخت ماکت هواپیما، دنیای زیر آب و ماکت زیر دریایی، نمایشگاه سینمای ایران از دیروز تا امروز، فضای شهربازی غیر مسقف با وسایل بازی مانند: ترن هوایی، چرخ و فلک، بازی های تریلر، تاور، بازی های کودکان، بازیهای آبی، مینی گلف، ماز و منوریل خواهد بود.

شایان ذکر است که در 4 سال گذشته با چاره اندیشی مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش تلاش شده است پروژه های گردشگری که در کیش ساخته می شوند مجموعه ای کامل از امکانات اقامتی، تفریحی، گردشگری، پذیرایی و سرگرم کننده باشند تا گردشگران تور کیش در سفر خود هر روزشان را در یکی از این مکان ها سرگرم باشند و از ظرفیت های آماده شدهه استفاده کنند. این موضوع باعث بالا رفتن مدت زمان اقامت گردشگران و افزایش گردش مالی در کیش می شود.

بیستمین جشنواره تابستانی کیش با نمایش عروسکی لاکی و دلفی برندگان خودرو

بیستمین جشنواره تابستانی کیش با نمایش عروسکی لاکی و دلفی برندگان خودرو

پخش تلویزیونی نمایش عروسکی لاکی و دلفی در بیستمین جشنواره تابستانی کیش به زودی از شبکه های ملی شروع می شود.

سازمان منطقه آزاد کیش اضافه نمود، در بیستمین جشنواره تابستانی، جزیره کیش مکان تهیه نمایشی عروسکی لاکی و دلفی است که با محوریت جوایز جشنواره تابستانی در جزیره کیش به طور همزمان در حال ضبط و تدوین است.

در این نمایش تلویزیونی که مختص گروه های مختلف سنی و خانواده ها در حین ساخت است 2 عروسک لاکی و دلفی در جشنواره تابستانی کیش برنده 1 دستگاه خودرو می شوند که به علت نداشتن گواهینامه به دنبال گردشگری هستند که بتواند راننده این خودرو شود. در طول داستان 22 عروسک دیگر نیز به قصه اضافه می شوند تا سبب افزایش جذابیت این نمایش شوند. با وجود شرایط سخت آب و هوایی گروه تهیه کننده این نمایش عروسکی در مکان های مختلف جزیره کیش در حال ضبط کار هستند و همزمان آهنگسازی و تدوین اثر نیز در حال انجام است.تور مشهد

طبق بیانات کارگردان این نمایش عروسکی تا به امروز 3 قسمت از این نمایش آماده پخش تلویزیونی می باشد و با حضور گروهی متشکل از عروسک گردانان، صداپیشه گان، تصویربرداران، کارگردان، آهنگساز و تدوینگران ساخت باقی قسمتها همزمان با پخش نمایش ادامه دارد. این نمایش عروسکی به منظور سبک کاری و کیفیت از جمله آثار برتر از جانب خانواده و کودک به شمار می آید که هدف این اثر عروسکی به نمایش گذاشتن زیبایی های جزیره کیش و جذب گردشگران تور کیش به این جزیره در حال تهیه است و پخش آن از شبکه های تلویزیونی به زودیی آغاز می شود.

شایان ذکر است که بیستمین جشنواره تابستانی کیش متفاوت تر از جشنواره های سال های قبل برگزار می شود تا منطقه آزاد کیش مثل گذشته به عنوان برند گردشگری کشور پیشقدم در اجرای برنامه های خلاقانه الگویی برای سایر مناطق کشور باشد.

بیستمین جشنواره تابستانی کیش با میهمانی گروه دلقک ها در بازارهای کیش

بیستمین جشنواره تابستانی کیش با میهمانی گروه دلقک ها در بازارهای کیش

اجرا و نمایش دلقک ها یکی از برنامه های مفرح و سرگرم کننده بازارها در بیستمین جشنواره تابستانی کیش است.

سازمان منطقه آزاد کیش اضافه نمود، نمایش دلقک ها یکی از برنامه های جذاب بیستمین جشنواره تابستانی در بازارهای کیش است. اجرای برنامه های مفرح و سرگرم کننده یکی از راه های جدید در گردشگری دنیاست تا خانواده ها در کنار خرید لحظات شادی را داشته باشند.

به همین خاطر یک گروه 11 نفره دلقک ها با لباسهای شاد و رنگ های متنوع هر روز میهمان بازارهای کیش هستند و در بازارهای کیش به اجرا و نمایش می پردازند و گردشگران تور کیش نیز علاوه بر گذراندن لحظات شاد و مهیج با گرفتن عکسهای یادگاری خاطرات سفر خود را به یادگار ثبت می کنند.

شایان ذکر است که بیستمین جشنواره تابستانی کیش متشکل از بخش های مختلفی است که اجرای برنامه کودک در بازارهای کیش و جشنواره شبانه در تالار شهر نیز از جمله برنامه های جشنواره امسال است.

استقبال خوب گردشگران نوروزی از مراکز تجاری کیش و رونق بازارها

استقبال خوب گردشگران نوروزی از مراکز تجاری کیش و رونق بازارها

سازمان منطقه آزاد کیش اضافه نمود، اسدی مدیر عامل جامعه بازاریان و بازرگانان کیش با ابراز اینکه نوروز امسال مراکز تجاری کیش نسبت به سالهای گذشته با رونق بیشتری روبرو شدند، در ادامه بیان کرد: با برنامه های سازمان منطقه آزاد کیش میزان رشد گردشگران در کیش افزایش داشت و افزایش گردشگری رونق اقتصادی مراکز تجاری کیش را به همراه داشت.

مدیر عامل جامعه بازاریان بیان کرد: طبق برنامه ریزی جامعه بازاریان، در مراکز تجاری کیش از تاریخ بیست اسفند ماه سال 95 تا بیست فروردین ماه سال جاری جشنواره خرید همراه با جوایز ارزنده ای از جمله خودرو و لوازم خانگی برپا شد و میزان خرید خوب گردشگران و مسافران تور کیش در نوروز 96 نشان دهنده افزایش کیفیت گردشگری در جزیره کیش است.

وی در ادامه بیان کرد: در نوروز امسال برند های خوب و با کیفیت که پیش از این مجوز فعالیت اقتصادی در جزیره کیش را گرفته بودند، از رونق خوبی در فروش اجناس برخوردار بودند و نظر مثبت مشتریان خود را جلب کردند.تور مشهد

قابل توجه است که چهارده مرکز خدماتی و یازده مرکز تجاری در صنوف مختلف در منطقه آزاد کیش فعالیت می کنند.

بیش از هجده هزار نفر از تفریحات دریایی بهره مند شدند

بیش از هجده هزار نفر از تفریحات دریایی بهره مند شدند

رئیس جامعه کلوپ داران کیش بیان کرد: در نوروز 96 بیشتر از هجده هزار نفر بدون هیچ حادثه ای از تفریحات دریایی جزیره کیش بهره مند شدند.

سازمان منطقه آزاد کیش اضافه نمود، قاسم نرگسی، رئیس جامعه کلوپ داران کیش نوروز 96 را یکی از بهترین سال های فعالیت کلوپ داران خواند و گفت: خوشبختانه امسال با برنامه های اجرا شده در جهت افزایش ایمنی مسافران و ارائه خدمات مطلوب به آنان هیچگونه حادثه و مشکلی نداشتیم که بسیار باعث خوشحالی است.

در ادامه بیان کرد: با توجه به اینکه امسال جت اسکی به عنوان یکی از بخش های حادثه ساز حذف شد، بنا بر این گذاشته شد که برای این قسمت برنامه دیگری مد نظر قرار گیرد که البته باعث از بین رفتن حوادث و امنیت کامل تفریح های دریایی در ایام نوروز 96 شد و واکنش خوب گردشگران و مسافران تور کیش را در پی داشت.

نرگسی میزان فعالیت این قسمت را قابل توجه و خوب ارزیابی کرد و بیان کرد: با توجه به اینکه امسال در اوج ایام درخواست های گردشگران چند روزی دریا طوفانی بود و جامعه کلوپ داران موفق به فعالیت نشدند اما باز هم میزان بازدهی قابل توجهی در این قسمت داشتیم که نتیجه سیاستمداری های خوب در زمینه جذب گردشگر بود.

رییس جامعه کلوپ داران افزود: طی زمان نوروز بیشتر از هجده هزار نفر از خدمات تفریحات دریایی بهره بردند. که نشان دهنده میزان فعالیت خوب این قسمت است ضمن اینکه رضایتمندی و امنیت مسافران تور کیش نیز ارمغان این دوره بود و بیان کرد: میزان استقبال گردشگران به نحوی بود که ما با میزان بالای تقاضا رو به رو بودیم که سبب شد مدت زمان معطلی گردشگرانن اندکی افزایش پیدا کند که البته امری طبیعی است.

نرگسی از فعالیت ها و سیاستمداری سازمان منطقه آزاد کیش تشکر کرد و گفت: امسال با برنامه ریزی اقداماتی نظیر: تور هندورابی، حضور کشتی کروز و اقداماتی نظیر این امر گردشگران بسیار رضایتمند و خرسند بودند و از سفر لذت بیشتری بردند که جای قدردانی دارد.

رییس جامعه کلوپ داران کیش افزود: کاهش قیمت ارائه خدمات در قسمت تفریحات دریایی در ایام نوروز نیز قسمت دیگری از رضایتمندی مسافران را به دنبال داشت که باعث افزایش میزان تقاضای آنان شد البته این امر باید در بلند مدت اندکی مورد باز بررسی قرار گیرد.تور مشهد

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 39

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • Ú©Ù„ مطالب : 399
  • Ú©Ù„ نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 99
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 105
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • Ú¯ÙˆÚ¯Ù„ امروز : 0
  • Ú¯ÙˆÚ¯Ù„ دیروز : 0
  • بازدید هفته : 476
  • بازدید ماه : 2179
  • بازدید سال : 7366
  • بازدید Ú©Ù„ÛŒ : 30582
  • کدهای اختصاصی